Mechaniky

Hardcore hraní:

Hra jako taková se bude hrát tzv. hardcore - vše, co budete v herní době dělat, včetně jídla, pití, chození na záchod nebo třeba kouření, je herní. Nebude žádné neherní jednání, žádný neherní prostor. V době hry je zakázáno používání mobilních telefonů, konzumace jiného jídla a pití než herního nebo opuštění zámku.
Jídlo i pití bude zajištěno. Snídaně, obědy, večeře i případné svačiny. Jídlo bude odpovídat settingu místa a doby. Počítejte s tím, že se k vám budeme chovat jako k chovancům  zdravotnicko-výchovného zařízení. Budete se podřizovat vůli svých vychovatelů a ošetřujícího personálu, kteří budou přísní a budou k vám přistupovat jako ke svým svěřencům. Vstupem do hry s tímto souhlasíte. Proto vás prosíme, abyste nás, pokud vám něco z toho dělá problémy, případně pokud máte nějakou alergii či jakékoliv omezení, upozornili před hrou.
V rámci hry prosím počítejte s určitým stupněm osobního nepohodlí, děti v takových zařízení se nemají jako v peřinkách.


Rudá stop:

Pokud se ve hře dostanete do situace, kterou nechcete z nějakého důvodu odehrát - je pro vás psychicky, fyzicky či z jakéhokoliv osobního důvodu neúnosná - můžete použít mechaniku „rudá stop“.  V tuto chvíli se daná scéna přeruší a děj se odehraje pouze virtuálně. Prosíme tuto mechanikou používat opatrně, je to záchranný mechanismus pro vás jako pro hráče, nikoliv pro vaši postavu.
Na druhou stranu nikoho nechceme nutit do situací, které by pro něj byly krajně nepříjemné, nebo jej ohrožovaly na zdraví (například: mají vás svázat do svěrací kazajky, řeknete rudá stop, oni vás svážou jen tak naoko, ale vy toho nesmíte následně jakkoli využít a pokusit se o útěk, tuto možnost jste použitím pravidla rudé stop ztratili).

Konflikt v lidském světě

Může se samozřejmě stát, že se děti kvůli něčemu nepohodnou (Tohle je můj hrneček!) a hádka přeroste ve fyzický konflikt. V takové hře vám nebráníme, ale vždy používejte zdravý rozum - konflikt v lidském světě má atmosféru dotvářet, nikoliv ji kazit. Při řešení jakýchkoliv rvaček a sporů platí zásada, že ošetřující personál má vždy navrch (a tedy i malá útlá soudružka ošetřovatelka bez obtíží roztrhne peroucí se chlapce).
 

Cigarety v lidském světě

Ve hře se rozlišuje kouření v lidském a skřítčím světě.

V lidském světě má cigarety u sebe někdo z personálu (můžete mu dát krabičku označenou vaším jménem) a když si dítě bude chtít jít zapálit, dotyčného vyhledá. Asi se to neobejde bez nějaké té herní interakce, splnění nějakého úkolu apod. (v závislosti na tom, jak je nastavena role dítěte). Kouření vám nebude nikdo odpírat, ale probíhá zcela herně.

Zdravotník vs. doktor

Jelikož děj hry se bude odehrávat ve zdravotnickém zařízení, prosíme o následující:
Pokud by ve hře došlo k reálnému zranění a potřebovali jste ošetřit, volejte slovo zdravotník. Všechna ostatní oslovení (sestro, doktore, pane ošetřovateli) můžete použít pro herní personál.